Follow | Dashboard
#IM NOT A SUPERHERO
[005] Kolejna opowieść z dzieciństwa i kilka rzeczy z netu . ♥
czwartek, 2 lutego 2012 | 01:42 | 0 comments
No to na początek opowieść z dzieciństwa xD

Było lato , miałam około 3-4 lata i jeździłam jeszcze w wózku
Poszłam z mama na spacer ( w wózku )
Weszłyśmy do jakiegoś sklepu i spodobała mi się
jakaś zabawka ale mama powiedziała ze nie ma pieniędzy żeby mi
ją kupić .. No Dobra .
Wyszliśmy ze sklepu ale dopiero wtedy zaczął się koszmar
Ulica a ja się drę
-kujwa mać czemu mi nie kupiłaś ?! ( czy jakoś tak )
a szła zakonnica i tak podchodzi i się mnie pyta
- Jak masz na imię kochanie ? ( moja mama puściła buraka )
- Ania
- A dlaczego tak brzydko mówisz?
- Bo mama ...
- A widzisz tam po drugiej stronie idzie policjant i Cie weźmie
- Dzieci się policją nie straszy
Moja mama buchła śmiechem a zakonnica tylko machnęła ręką i powiedziała
-Dziecko mądrzejsze ode mnie..

Niestety przeklinanie pozostało mi do teraz tylko nie przy rodzicach o.o

A Teraz kilka rzeczy z netu ^^

Nowy teledysk Nicki Minaj 
Nie dosyć ze śpiewa '' Głupia dziwka''
to jeszcze kręci dupskiem w teledysku i jak zwykle róż....
czy to nie przesada?
Piosenka fajna ale teledysk aż żal patrzeć.. 
Przecież ona ma wiele małych dziewczynek 
jako fanki i pójdą do szkoły i będą śpiewać
'' Stupid Hoe , stupid hoe'' odrazu wezwą matkę 
do szkoły o.o




Śmierć Amy Winehouse 
używana na pokazach ?
Ojciec Amy krytykuje pokaz inspirowany zmarłą córką!
Przegięcie ?
Wypowiedź ojca Amy:
To  w złym smaku – mówi Mitch Winehouse w rozmowie z The SunRodzina była zszokowana, gdy zobaczyła te zdjęcia. Nadal jesteśmy w żałobie i opłakujemy jej śmierć. W tym tygodniu mija od niej zaledwie pół roku. To niegodziwe, że ktoś wykorzystuje jej wizerunek, żeby sprzedawać ubrania. Nie spodziewaliśmy się tego i nikt z nami tego nie konsultował.


Według mnie to jest przesada na linie światową..


Wisława Szymborska nie żyje..
Polska poetka zdobywczyni Nobla
Odeszła wczoraj śpiąc. Kilka
zdjęć artystki.
Z OSTATNIEJ CHWILI: Wisława Szymborska nie żyje


Z OSTATNIEJ CHWILI: Wisława Szymborska nie żyje



Nic dwa razy
Nic dwa razy się nie zdarza
i nie zdarzy. Z tej przyczyny
zrodziliśmy się bez wprawy
i pomrzemy bez rutyny.

Choćbyśmy uczniami byli
najtępszymi w szkole świata,
nie będziemy repetować
żadnej zimy ani lata.

Żaden dzień się nie powtórzy,
nie ma dwóch podobnych nocy,
dwóch tych samych pocałunków,
dwóch jednakich spojrzeń w oczy.

Wczoraj, kiedy twoje imię
ktoś wymówił przy mnie głośno,
tak mi było, jakby róża
przez otwarte wpadła okno.

Dziś, kiedy jesteśmy razem,
odwróciłam twarz ku ścianie.
Róża? Jak wygląda róża?
Czy to kwiat? A może kamień?

Czemu ty się, zła godzino,
z niepotrzebnym mieszasz lękiem?
Jesteś - a więc musisz minąć.
Miniesz - a więc to jest piękne.

Uśmiechnięci, współobjęci
spróbujemy szukać zgody,
choć różnimy się od siebie
jak dwie krople czystej wody. 
Wisława Szymborska (1923-2012)

Kto tym razem zarobi na śmierci divy?

Teraz kilka zdjęć które wpadły mi w oko podczas
buszowania po necie :D

Jak myślicie dziewczynie wypada mieć tyle tatuaży ?

Hahaha fajne ? Mi sie podoba to z Jasmine *-*

Bajuu 

Older Post | Newer Post